Hits

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Μπάφος και μύθοι γύρω του



Κάποτε... στα παιδικά χρόνια μου, όταν ακόμα σκαλίζαμε σε πέτρες σύμβολα.. (όταν η πελέκη ήταν ακόμα στην εφηβεία) ήταν μόδα  το να έχεις μπάντα, ή να παίζεις κιθάρα - τραγουδάς, άσχετα με το αν μπορούσες να σκοτώσεις μπεκάτσα σε απόσταση βολής με μια σου παραφωνία..

Στήναμε τα τραγούδια στο εκτελεστικό απόσπασμα, και κυριολεκτικά τους γαμούσαμε τη μάνα... ωραίες εποχές, υγιεινές.. πολύ ντομάτα..







Ακολούθησε η μόδα του τσιγάρου, που έκαναν όλα τα κουλ τυπάκια (σε παρενθεσάκια) , μαζί με τους μπούληδες της κάθε σχολικής φουρνιάς, και τις τσόντες της τάξης στα πίσω μέρη των προαυλίων χώρων, πίσω απο θάμνους, στις τουαλέτες  κτλ κτλ...

Φυσικό ακόλουθο ήταν το τσιγάρο να δώσει τη θέση του, στη σημερινή μάστιγα των ηλιθίων..στο μπάφο.






Ορδές απο πρόβατα, ηλίθια παιδαρέλια, κακομαθημένα κωλόπαιδα, που μεγάλωσαν με τα πάντα στα χέρια, χωρίς να στερηθούν τίποτα, βρήκαν παρηγοριά για τα προβλήματά τους (????) σε ένα στριφτό τσιγάρο στραβογεμισμένο με χόρτο και old holborn... (δε ξέρω γιατί, αλλά όλοι προτιμούν τον κίτρινο)

Δεν είναι απλά μια μόδα, είναι μια μάστιγα, που χτυπάει κυρίως καθυστερημένα απο τη φύση τους άτομα, και έρχεται να τα αποτελειώσει. 

Ναι ρε μαλάκα κομπλεξικέ Devlin, δικαίωμά τους είναι, και ποιος είσαι εσύ που θα τους κρίνεις για το τι επιλέγουν να κάνουν;
...
Το να κρίνω κάποιον που καταστρέφει τον εαυτό του μπορεί να μην είναι δικαίωμά μου, αλλά το να μου χαλάει την αισθητική με τη παρουσία του, τον ηλίθιο αργό τρόπο ομιλίας του, και τη μαλακισμένη μάγκικη προφορά που σου δίνει για κάποιο λόγο η υπερβολική χρήση είναι καθαρά αναπόσπ..... . Γιατί το κουβεντιάζω? ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕ!

Λοιπόν, μαλακιστήρια! Επειδή στα 4 απο σας που την "πίνετε", δεν είστε ούτε έξυπνα, ούτε ιδιαίτερα παιδάκια, ούτε και σημαντικοί σε κάποιο βαθμό άνθρωποι, κοιτάξτε να αφομοιώσετε αυτά που θα πω πιο κάτω, μπας και συνέλθετε λίγο.


ΜΥΘΟΙ ΓΥΡΩ ΑΠΤΟ ΜΠΑΦΟ


-1. Το να πίνεις μπάφο είναι καλύτερο απτο να καπνίζεις τσιγάρο.

*Το μουνί που σε πέταγε, που έχεις και θεωρίες... Όσοι την πίνουν, κάνουν τα εξής : κολλάνε 2 κωλόχαρτα, βάζουν μια ποσότητα καπνού στη μέση, παίρνουν απτο grinder το τριμμένο χόρτο, το βάζουν πάνω απτο καπνό, το στρίβουν, και το ανάβουν. Σωστά?
Άρα αυτό που καπνίζεις, έχει και καπνό, και χόρτο.. Δηλαδή και πίσσα, αλλά και Δ εις την 9η -τετραϋδροκανναβινόλη (κοινώς συντομογραφημένη ως THC).

Τι σημαίνει αυτό;
Αυτό καθυστερημένο μου παιδί, σημαίνει πως γαμάς και τα πνευμόνια σου, και το μυαλό σου ταυτόχρονα.

Ψόφα τώρα, και τράβα να τελειώσεις το σχολείο ... ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ!



-2. Ο μπάφος ανοίγει το μυαλό σου.

*Το μόνο που ανοίγει ο μπάφος, είναι η κωλοτρυπίδα σου, λόγω της μυοχαλαρωτικής του δράσης... Δεν ανοίγει το μυαλό σου, απλά πέφτει το I.Q σου κατακόρυφα ( σχήμα λόγου ) και βρίσκεις τα πάντα έξυπνα και αστεία.. ενώ, αν γράψεις σε βίντεο το τρόπο που μιλάς ή το τι λες, και τα δεις την επόμενη μέρα, θα πηδήξεις απτη ντροπή σου απτη ταράτσα.



-3. Οι άνθρωποι που την πίνουν, είναι πιο έξυπνοι.

*Κάποιοι άνθρωποι που την πίνουν, είναι απλά πιο έξυπνοι έτσι και αλλιώς. Δεν ευθύνεται το χόρτο για το χιούμορ ή την ευφυΐα τους. 

Μου χει τύχει να μαι σε παρέα με άτομα που την πίναμε τακτικά, και ΟΣΟ και να έπινα, δεν μπορούσα να πιάσω το δικό τους επίπεδο χιούμορ. Απλά γελούσα σαν το μαλάκα, χωρίς να έχω κάτι να πω... Κάποιοι είναι πιο έξυπνοι. ΤΕΛΟΣ.


-4. Ο μπάφος σε κάνει πρεζάκι.

*Η ηρωίνη σε κάνει πρεζάκι, η κοκαΐνη σε κάνει πρεζάκι, όχι το χόρτο. Αυτό απλά σε κάνει χαζότερο. 

Δεν είναι το ίδιο εθιστικό, αλλά λόγω του τσιγάρου που περιέχει, σε εθίζει στο να το ξανακάνεις, χωρίς να πάρεις χαμπάρι ποτέ, πως αυτό που λαχταράς δεν είναι η μαριχουάνα, αλλά ο κανονικός καπνός που είναι στριμμένος μέσα στο τσιγάρο... 

Άν δεν την έπινες τόσο συχνά, δεν θα ξαφνιαζόσουν με αυτό που έγραψα, θα το χες σκεφτεί ήδη... τέσπα..


-5. Ο μπάφος πρέπει να νομιμοποιηθεί. 

* Γαμώ τα μυαλά που κουβαλάτε ρε πρόβατα, ο κόσμος είναι ήδη γεμάτος ηλίθιους... μπορεί κανείς να φανταστεί, πως θα ναι αντί να οδηγείς σε ένα δρόμο γεμάτο απλά απαίδευτους οδηγούς, ξαφνικά να βρίσκεσαι αντιμέτωπος με οχήματα που οδηγούν ηλίθιοι και ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΕΝΟΙ ταυτόχρονα?????? 

Μιλάμε σοβαρά? 

Κάθε γενιά μούλικων που έρχεται στον κόσμο, είναι πιο αποβλακωμένη απο τη προηγούμενη! Πρέπει να τους ξεκάνουμε εντελώς??

Στη τελική, αν γίνει αυτό, θα πέσει και η ζήτηση.. μιας και δεν θα σου εξάπτει τόσο τη φαντασία, το να πηγαίνεις στο περίπτερο και να ζητάς 10g skunk αντί για malboro σκληρό... τίθεται και το ζήτημα μόδας εδώ.



-6. Όσοι είναι ενάντια στο μπάφο, είναι πουριτανοί. 

* Και ναι, και όχι... Υπήρξα για χρόνια χρήστης μαριχουάνας, και μπορώ να σου πω, πως δεν μου προσέφερε τίποτα.

Αυτά που νόμιζα οτι μου δίνει, όπως βράδια τρελού γέλιου με τη παρέα μου, δεν μου τα έδινε το χόρτο, αλλά τα άτομα που είχα τότε δίπλα μου.

Η μαριχουάνα δε σε αλλάζει σαν άνθρωπο (εκτός και αν γαμηθείς στη κατάχρηση) οπότε είτε πίναμε χόρτο, είτε ξύδια, το ίδιο καλά θα περνούσαμε, και δεν θα υπήρχαν και τόσα βίντεο με την αφεντιά μου να ναι χάλια στα πατώματα...

Είμαι ενάντια στο χόρτο απο επιλογή, και μόνο πουριτανό δε με χαρακτηρίζεις. NEEEEXT!


-7. Οι μπαφοπαρέες σπάνε όταν σταματήσεις να πίνεις. 

*Όχι απαραίτητα.

Η δική μου "μπαφοπαρέα", αν πρέπει να την αποκαλέσω έτσι, έσπασε απο καθαρά προσωπικές μου μαλακίες, και δεν επηρέασε το χόρτο σε κάτι. Έχω μεγάλο στόμα απο φυσικού μου, την πίνω δεν την πίνω, οπότε και προκάλεσα προβλήματα.

Τα άτομα γαμάνε τις παρέες, όχι ένα τσιγάρο.. Όπως δε μπορεί και ένα τσιγάρο να σε φέρει πιο κοντά σε άτομα. Θα στε κοντά μόνο για όταν - όσο πίνετε.






Συμπέρασμα των πάνω... Σταματήστε να βγάζετε δικές σας μαλακισμένες θεωρίες για να δικαιολογήσετε τη μαλακία που κάνετε. Είστε Attention whores και τίποτα παραπάνω. Θέλετε να ξεχωρίσετε όταν δεν γνωρίζετε ΚΑΝ για ποιο λόγο το κάνετε...

Το να είσαι καρκινοπαθής, και να χρειάζεσαι το χόρτο για ανακούφιση πόνου, το καταλαβαίνω.
Το να σαι πολύ νευρικός, και να χρειάζεσαι κάτι να ηρεμείς, το καταλαβαίνω εν μέρη..
Το να σαι αθλητής, και να χρειάζεσαι τη μυοχαλάρωση, πάλι το καταλαβαίνω. Άσχετα με το ότι γαμάς τα πνευμόνια που προσπαθείς να χτίσεις.

Το να σαι ένα γαμημένο μπάσταρδο, που δεν κάνει τίποτα στη ζωή του, που αράζει όλη μέρα εξάρχεια, και να την πίνεις δεν το καταλαβαίνω, το κατακρίνω, και μου δίνει κάθε δικαίωμα να σε αποκαλέσω πρεζάκι και τελειωμένο!

ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΟΥΡΟΧΑΒΛΟ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑΣ

-Devlin

69 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. πετυχες και μερα μαλακα, χειροτερα δε παιζει να με βρεις...

      Διαγραφή
    2. Pesan ta karavia soy ekso mastora?
      Barbate an exeis tipota kalo koita na gyrisei

      Διαγραφή
    3. loipon paides kapoios apo tous panw to paize poly 3ypnios kai pws 3erei ta panta gyrw apo to xorto... ayto poy katalava egw einai pws den 3erei tipota pera apo ta foystania tis manas toy,,,paidia peieite oso prepei kai den tha xete provlyma se tpt..apla einai ston anthropo...an se krataei pisw apla kofto ..egw to synexizw...a, kai an pote vgeis apo kei katw (foystania tis mamas s)pes mas kai alles mlkies na gelame...

      Διαγραφή
    4. Και γιατί να σε πιστέψουμε εσένα τι είσαι γιατρός...επιστημονας απαντα ρε βλακα. Επειδή έψαξες στο ίντερνετ και βρήκες δυο-τρεις παπαριες Και είδες κάνα βιντεάκι στο YouTube θα μας το παίξεις και εξυπνάκιας.. Ή θα μας πεις ότι απο τις εμπειρίες μαθαίνεις.. Και να σου πω και κάτι καλύτερα να είσαι χεσμενος Όταν οδηγείς παρά Πιωμένος βλάκα ε βλάκα ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΘΑ ΠΕΙΣ

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. mia xara ta leei
      moda egine kai magia to na kaneis narkwtika me ta xartzilikia ths manas kai tou patera
      psofos kakos

      Διαγραφή
  3. Εσύ καλά τα λες, το θέμα είναι αν θα γίνουμε σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΩΩΩ ρε πουστη καρτεεες... να αρχισω να κρυβω τα χαρτακια μου να μην φαινονται κομμενα ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Giati na einai kommena ? Twra einai magia na pineis brosta stous gnwstous sou ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1. Για να την πιείς δε χρειάζεσαι καπνό, και καλύτερα να μην τον ανακατεύεις καθόλου. Περί κίτρινου holborn, γάμησέ τα, είναι το marlboro του μπατήρη.
    2. Πιο συγκεκριμένα, ανοίγει την όρεξη. Το μυαλό για να ανοίξει, πρέπει να πληροί και κάποιες προϋποθέσεις.
    3. Ναι πως.. έχω φτάσει να διαβάζω μόνο ένα βιβλίο το μήνα πια, επειδή δεν έχω χρόνο. Σε επίσης τακτικό πότη (όπως εγώ) έχω πει "διαβάζεις κανένα βιβλίο;" - για να πάρω την απάντηση "δε μπορώ καθόλου το διάβασμα, προτιμώ να τα διαβάζει άλλος και να μου τα λέει"(?!?!?!). Άρα το πρόβλημά μου είναι οι κάγκουρες που την πίνουν για να το δουν οι άλλοι (παγκάκια/σκαλάκια κλπ), κι όχι επειδή γουστάρουν οι ίδιοι. Αυτοί δεν έχουν ελπίδες να γίνουν εξυπνότεροι ούτε με μεταμόσχευση.
    4. Συμφωνώ μέχρι το "χαζότερο". Δημιουργικότερο σε κάνει, αλλά κι εκεί όπως και παντού υπάρχουν όρια. Και το μπέργκερ σε χορταίνει, άμα τα γαμήσεις σε σκοτώνει. Μια φορά, εμένα στα 20+ χρόνια που πίνω, ούτε μου ήρθε ποτέ να "δοκιμάσω από περιέργεια" πρέζα, ούτε μου'πε ποτέ η άκρη "ρε συ δεν έχω μαύρο, θες ηρωίνη;".. ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝ'ΑΥΤΕΣ;!
    5. Φάσκεις κι αντιφάσκεις. Θα πέσει η ζήτηση. Δε θα γίνεσαι μάγκας αυτομάτως μόλις το σκας. Κι αν περιμένεις από αυτό να γίνεις μάγκας οδηγώντας κόκκαλο, be my guest, γουστάρω αίμα στην άσφαλτο!
    6. Είμαι πουριτανή και πίνω. Your argument is invalid ;)
    Επίσης, το πρώτο άτομο που θυμάμαι στη ζωή μου να ξεστομίζει τη φράση "όλοι πίνουνε μωρέ" ήταν ένας γέρος που είχε σταύλους στον Ασπρόπυργο, κι είχε πολεμήσει στην Αλβανία. Το άκουσα όταν ήμουν 7, και το αποκωδικοποίησα στα 14.
    7. Οι μπαφοπαρέες είναι παρέες που ενώθηκαν για τους λάθος λόγους. Αν σε δένει με κάποιον το μαύρο, τότε για τον πούτσο παρέα είστε.

    Πάλι στο σεντόνιασα.. δε γαμιέται.. cheers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λοιπον, ειχα ξεχασει αλλο λογαριασμο ανοιχτο και ενω απαντησα πηρα χαμπαρι οτι ειναι με αλλο ονομα.. χοροπηδουσα πρωι πρωι..

      παμε παλι απτην αρχη.

      1. ο regular χρηστης, στριβει με καπνο. Καπακια αναβει και ενα κανονικο τσιγαρο ετσι για το γαμωτο. Καρκινος Χ200.

      Ο χασικλης, δεν εχει καμια σχεση με αυτο το κειμενο.. το κανει επειδη το γουσταρει, και οτι επιχειρημα και να του δωσεις θα σου πει ΣΤΟ ΜΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ. Ξερει να πινει, το κανει συνειδητα, και δε δινει λογαριασμο σε κανεναν. Αναφερομαι στα πιτσιρικια και στα μαλακιστηρια, μη μπερδευεστε, το λεω στην αρχη του κειμενου.

      2.το μυαλο για να ανοιξει πρεπει να υπαρχει, και στις ηλικιες που αναφερομαι δεν υπαρχει δειγμα. end of story

      3.τα ειπες ολα!

      4.Ελα ξαναματαπαλι... Καποιοι ανθρωποι ειναι πιο εξυπνοι. Καποιοι ανθρωποι ειναι δημιουργικοι. ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΟΡΤΟ πιο δημιουργικο. ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ αν το χεις. Απλα σου χαλαρωνει το κεφαλι απο τα 1000 πραγματα που σκεφτεσαι ταυτοχρονα, και μπορεις να αποδωσεις. Και παλι, δε θα κατσω να ασχοληθω με το ενα ατομο στους χιλιους που χρειαζεται ενα μπαφο για να γραψει ενα τραγουδι, η για να τελειωσει ενα πινακα...

      5.θα πεσει η ζητηση γιατι στην Ελλαδαρα οι πιο πολλοι το κανουν για να πανε κοντρα στους γονεις τους, και για να νιωσουν GANGSTA. Εχω και χειροτερες λεξεις αλλα δεν εχω πιει μια γουλια καφε ακομα.. (αλλος εθισμος απο εκει)

      6.Αν εισαι πουριτανη και πινεις, εισαι Invalid απτη γεννα σου!!! Και γω γουσταρω αιμα στην ασφαλτο, αρκει να ειναι απο ταριφα.

      7.αν περιμενει κανεις απτο χορτο να τον δεσει με καποιον, τοτε ειναι για το μπουτσο το ατομο...


      ΣΕΝΤΟΝΙΑΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!... 9 το πρωι? στη δουλεια εισαι?

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα.. σου βρήκα κι άλλον ένα μύθο! "Οι χασικλήδες είναι νωχελικοί και τεμπέληδες". Όχι δεν ήμουν στη δουλειά. Ξυπνάω στις 6 το αργότερο γιατί έχω πολλά να κάνω στη μέρα μου, και ξεκινάω πίνοντας καφεδάκι και διαβάζοντας blog. Πιο συγκεκριμένα σήμερα, έχω να ξεβιδώσω κάτι ράφια, να βάψω, και ν'αλλάξω μπαταρία στο μπάνιο.
      Η διαφορά αυτού που πίνει ξύδια το βράδυ μ'αυτόν που πίνει μπάφους, είναι πως ο δεύτερος ξυπνάει με καθαρό κεφάλι, απείραχτο συκώτι και νορμάλ στομάχι.

      Στη διαφωνία μας περί πουριτανού, πολύ φοβάμαι θα καταλήξουμε να διαφωνούμε για τη λέξη την ίδια, πράγμα μάλλον ηλίθιο. Μήπως αυτό που έψαχνες είναι συντηριτικός ή σεμνότυφος; Γιατί ο πουριτανός, βγαίνει από το "pure", και δε νομίζω πως υπάρχει πιο pure χαλάρωση από του μαύρου. Κι όλοι όσοι την έπιναν ανά τους αιώνες, πουριτανοί ήταν..

      Μια που αναφέραμε τα ξύδια και τα μαλακισμένα πιτσιρίκια στην απεγνωσμένη προσπάθειά τους να προκαλέσουν, θες να γράψεις για αυτή τη συνήθεια να πίνουν gordon space με καλαμάκι διαβάζοντας Μπουκόφσκι, ή να επεκταθώ εγώ;

      Διαγραφή
    3. done.. http://ydemocpudnats.blogspot.gr/2012/09/relax-ya-batty-now.html

      Διαγραφή
  7. Iparxoun atoma 30-40 xronwn pou pinun pou kai pou gia na kseskasoun kai gia na koimithoun.
    Einai analoga gia poio target group milas.
    Pan metron ariston pada.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπάρχουν και αυτοί, υπάρχουν όμως περισσότερα κομπλεξικά παιδάκια που στο κενό της ύπαρξής τους αναζητούν μια έξοδο και ένα τρόπο να ξεχωρίσουν, με αποτέλεσμα να τρώνε το χαρτζιλίκι τους στο χόρτο.

      Και μεις μαλακίες κάνουμε που πίνουμε, αλλά γαμώ το χριστό μου, δεν το κάνουμε σε ανοιχτό χώρο μόνο και μόνο για να προκαλέσουμε...

      Διαγραφή
  8. Εγώ είχα μπάφο παρέα στο λύκειο..υπήρχαν παιδιά που άμα δεν είχαμε μαύρο δεν έβγαιναν.Με τους μισούς συνέχισα να κάνω παρέα ακόμα και όταν κόψαμε γιατί το είχαμε παρακάνει.

    Εγώ τώρα έχω γίνει επιλεκτικός..θα πιο οπότε βρω κάνα καλό έλληνα η σκαν. Επίσης όσο και να λατρεύω τα ξίδια το μπαφάκι πάντα με κέρδισε σε διασκέδαση και να σκεφτείς έχω κόψει το κάπνισμα κοντά 3 χρόνια.Στα 28 μου σταμάτησε να με ενοχλεί η μόδα του μπάφου.Δες πόσοι κάγκουρες είναι κάθε χρόνο στο legalize και θα καταλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εσύ στο λύκειο που πήγαινες, το κυλικείο σέρβιρε το φραπέ με σύριγγα!
      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
  9. Καπνιστε μπαφο αν θελετε,αλλωστε μια μαστουρωμενη νεολαια βολευει το συστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαστουρωμένη νεολαία σε χαιρετά!
      Εκτός από τις χαιρετούρες όμως βάζει και τόνους, και αφήνει και κάτι σεντονάτα σχόλια όλο επιχειρήματα..
      Εσύ πόσα συστήματα και πόσες προπαγάνδες έφαγες σήμερα;

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ας βάλουν ενα τεστ-χασισιου στο δρόμο (σαν το αλκοτέστ) απλά να λειτουργήσει το μέσο , όχι μόνο στα χαρτιά.
    Είμαι υπέρ του να αποποινικοποιηθεί για πολλούς λόγους, παρόλο που συμφονο σε όσα λές στο 90%. ..Άσε που αμα γίνει νόμιμο θα πάψει να ειναι "underground" στά μάτια του μέσου καμένου-μπαφόβιου επαναστάτη, και πέρα από το ότι θα μειωθεί η εγκληματικότητα των συμμοριών που το σπρώχνουν, (βλέπε μυλοπόταμος) αφού αυτές πλέον θα νομιμοποιηθούν, και θα αλλάξουν σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο λειτουργίας τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαβασα σε ενα αρθρο ποσο τελεια περνας οταν κανεις κοκαινη. Σου φευγουν ολες οι αναστολες (κι εγω εχω πολλες), ξεχνας ολα σου τα προβληματα (κι εγω εχω πολλα), διασκεδαζεις, γινεσαι κοινωνικος, μιλας, γελας, κανεις συνεχεια αχαλινωτο σεξ, περνας φοβερα. Γι' αυτο κ εγω θελω να δοκιμασω πολυ κοκαινη.
    Επισης διαβασα οτι ολοι οι ανδρες που εχουν καταθλιψη το ριχνουν στο ποτο, αρα γιατι οχι κ γω;
    Οχι θα καθομαι να κλαιγομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ti sas niazi ti kanei o kathe potis telos panton?!! o kathe enas kanei oti thelei !1 ante gia mas re paidia !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ειδα καμποια σχολια οπως "χαζο" αρθρο και θα ηθελα να μαθω τον λογο.....αν ειναι δυνατον να ειμαστε φοιτητες και αντι να ζουμε την ζωη μας, να καθομαστε ολοι σε ενα σπιτι ....και να κανουμε μπαφο...και σας ρωταω με ποια λογικη???ολοι εσεις που κανατε εχετε δει τι ωραια και ουσιαστικα πραγματα της ζωη σας εχετε χασει...???δν κανω χρηση και το γουσταρω ...εχετε ξυπνησει ποτε απο το πρωι να δειτε ποσο μεγαλη ειναι η ΜΕΡΑ??ποσα πραγματα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ μπορουν να γινουν μεσα σε αυτη???....η απαντηση ειναι οχι ...γτ κανενας απο εσας που κανει χρηση δν εχει τα κοτσια ..ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ την ζωη..... η ζωη ειναι δυσκολη ..εεε και???κοιταξτε αντι να περνατρε την ωρα σας με μπαφο να παλεψεται για το μελλον σας..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ναι το βλέπω και απο εσένα και απο πολλούς άλλους .....και μια διόρθωση.....παλεύουμε....ετσι γράφεται απλά ελληνικά...ευχαριστω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε μαλακαυγά γαμώ το χριστούλη σου τον τρύπιο, ρε κιτσαριό της προπαγάνδας και της άγνοιας, είναι δυνατόν να γράψω "παλαίβουμαι" λάθος, και δίπλα σωστότατο το "μην ανησυχείς" ακριβώς κάτω από το δικό σου "παλέψεται";

      Δε σε διορθώνω γιατί η γάτα μου μιλάει καλύτερα ελληνικά από σένα, αλλά σε ειρωνεύομαι στη μάπα και δε σου περνάει ούτε ξυστά. Κι έρχεσαι κι έχεις και το θράσσος να διορθώσεις; Κι έχεις και άποψη; Και πρέπει να την πεις μη σκάσεις;
      Δε μας αφορά η άποψή σου. Άντε δες κανα sex & the city και κανα prison break.. και μην πετάγεσαι σαν τη μπούτσα σε blog των οποίων το θέμα δεν κατέχεις.
      Τράβα πούλα εξυπνάδα στους ομοίους σου, γιατί εδώ δε σε παίρνει.

      Παρακαλώ ρε, δεν κάνει τίποτα..
      Σάλτα και καπάρωσε τάφο τώρα.

      Devlin, το'χω πάρει εργολαβία το post, δεν τρέχει τίποτα ελπίζω. Cheers!

      Διαγραφή
  16. αγαπημενε μου <3 αρχικα συμφωνω απολυτα! ειναι τεραστια βλακεια να πινεις μπαφους οπως να καπνιζεις απλο τσιγαρο γιατι απλα καταστρεφεις την υγεια σου κτλπ.απλα ειναι βλακωδες! αλλου ειναι το θεμα ομως! ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΕ ΜΕ! ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! ΘΑ ΒΓΩ ΓΥΜΝΗ ΣΤΟΥς ΔΡΟΜΟΥΣ! ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΙΕΡΟ! ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΕ ΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. suggnwmh gia to tragiko or8ografiko m....me esena kopelia dn asxoloumai...gt kai mono apo thn omilia pou kaneis ..................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν το ορθογραφικό είναι άλλου (ακόμα κι αν δεν έπιασες την ειρωνία) εσύ να διορθώνεις. Ο άλλος όμως που στη λέει στη μάπα, δεν έχει δικαίωμα να διορθώσει ορθογραφία σε σένα. Μα πόσο πουθενάς είσαι ρε βλήτο..

      Μην ασχολείσαι.. Σοφή επιλογή. Σάμπως σε παίρνει;

      Διαγραφή
  18. Pure ντόπιο είναι η λύση, μη σου κάτσει κανένα αλβανικό και τρέχουμε. Αν και εγώ δεν κάνω ούτε μαύρο ούτε καπνό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απαντώ λίγο ετεροχρονισμένα άλλα τώρα έτυχε να διαβάσω το άρθρο.Σύμφωνω απόλυτα με τον Devlin.Δυστυχώς εχούν βάλει την νεολέα σε ένα τριπάκι μαζοποίησης (δεν αναφέρομαι μόνο στο χόρτο αλλά και σε πολλές άλλες μόδες) που τελικά κάνεις πράγματα που δεν ξέρεις γιατί τα κάνεις και που σε ωφέλουν.Πηγαίνετε μια βόλτα στο παρκάκι του πανεπιστημίου σας και ρωτήστε τους "σκασίματιες" γιατί το κάνουν.Θα είστε τυχεροί αν βρείτε ένα άτομο που να σας δώσει έστω και ένα άκυρο επιχείρημα (αν και στην φάση που είναι αμφιβάλλω).Κοιτάξτε στις μπαφοπαρέες και δείτε πόσα άτομα υπάρχουν που έχουν πολλά "μειονεκτήματα" και το σκάνε μόνο και μόνο για να γίνουν αποδεχτοί.Τα άτομα που το σκάνε συχνά ξεχνάνε φίλους ξεχνάνε παρέες και κοιτάνε μόνο το gettin' high.Κακά τα ψέματα ο μπάφος σου προκάλει μόνο προβλήματα και νοημοσύνης και κοινωνικά και σωματικά,εδώ σου προκαλεί το απλό τσιγαράκι (μικραίνει τον τομέα του εγκέφαλου που σχετίζεται με την μνήμη για να μην αναφέρω τα υπόλοιπα) φαντάσου το χορτάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. είμαι 15 και δεν την έχω πιει ποτέ μου.. όμως ενημερώνομαι για τα σχετικά και γενικά το ψάχνω. θέλω να δοκιμάσω, ειλικρινά όχι από μαγκιά ή δεν ξέρω κι εγώ τι! θέλω απλά να δοκιμάσω, για την εμπειρία και για να δω πώς σκατά είναι αυτή η μαλακία που μας ταχουν γαμήσει με δαύτην! και εδώ ρωτάω: δεν καπνίζω (κανονικό τσιγάρο)συστηματικά, μόνο όποτε μου' ρθει. δεν είμαι ούτε εθισμένος, ούτε μου αρέσει ιδιαίτερα το κάπνισμα. αν κάνω μπάφο πιστεύετε θα εθιστώ? γιατί εγώ είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν παίζει κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεία σου φιλαράκο μου.Είμαι ο τυπάς που έκανα το προηγούμενο σχόλιο.Καλά κάνεις και το ψάχνεις το θέμα και δεν πας σαν πρόβατο στην σφαγή (άλλωστε για να είσαι εδώ πάει να πει ότι σίγουρα το ψάχνεις,ξέρεις google,μπάφος αναζήτηση και σχετικές πληροφορίες τεσπα).Καταρχίν όσον αφόρα το απλό τσιγάρο και επειδή είμαι χρονία καπνιστής κάνεις κακώς που καπνίζεις που και που, ή θα καπνίζεις συστηματικά ή μην το βάζεις καθόλου στο στόμα σου.Εσύ αν δεν κάνω λάθος το πιθανότερο είναι να καπνίζεις όταν βγαίνεις με την παρέα σου.Έχε στο μυαλό σου δύο πράγματα.Κατ' ουσία δεν είναι το τσιγάρο που σε εθίζει αλλά οι καταστάσεις στις οποίες βρίσκεσαι και έχεις από δίπλα σου το τσιγάρο.Καπνίζεις όταν βγαίνεις και περνάς καλά σωστά???Αυτό περνάει υποσυνήδειτα στο μυαλό σου καιχρειάζεσαι όλο και περισσότερο το τσιγάρο για να νιώσεις το ίδιο καλά καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας(κάτι αντοίστιχο συμβαίνει και με το χόρτο εν' αντιθέση με τις άλλες ουσίες που σου προκαλούν πόνους στο σώμα και λοίπα όταν δεν πέρνεις την δόση σου) ΚΑΙ σκέψου ρε φιλαράκο το καήμενο το παιδί που του κάνεις τράκα καταντάς μετά από ένα σημείο γραφικός και κουραστικός.Τώρα το να κάνεις μπάφο μια φορά για την εμπειρία δεν είναι και τόσο κακό και σιγουρα δεν θα εθιστείς αλλά θέλει προσοχή τι πράγμα θα καπνίσεις και με ποιους θα το καπνίσεις γιατί άμα το κάνεις με άτομα που κάνουν συστηματικά πολύ πιθανών να πας αλλού και να γίνεις όμοιος τους.Αυτό που θέλω να σου πω είναι μακρία από οποισδήποτε ουσίες (τσιγάρο,αλκόολ,ναρκωτίκα),γιατί πραγματικά δεν οδηγούν πουθένα και το μόνο που κάνουν είναι να δημιουργούν επιπλέον προβλήματα.Τώρα να κάνεις χόρτο 4-5 φορές τον χρόνο στις καλοκαιρινές σου διακοπές σίγουρα δεν είναι κακό αλλά να προσέχεις μην βγει παραέξω γιατί η κοινωνία είναι προκατηλημένη και θα σου βγάλουν το όνομα.Και να θυμάσε,το χόρτο όταν χρησιμοποιείται σωστά και με μέτρο είναι δώρο από την φύση αλλά όταν το παρακάνεις μόνο προβλήματα δημιουργέι.Να σε καλά φιλαράκο μου και να προσέχεις.

      Διαγραφή
    2. χίλια ευχαριστώ φίλε! θα λάβω σοβαρά υπόψην μου τις συμβουλές σου! να σαι καλα, πραγματικα!

      Διαγραφή
  21. ELPIZW OTI EFOSON DEN THES NA NOMIMOPIHTHEI O MPAFOS PHSTEYEIS KAI OTI TO ALCOOL EINAI EKSISOY KAKO KAI THA EPREPE NA EINAI APAGOREYMENO. AN OXI EISAI PROKATILHMENOS ANHMERWTOS KAI GASMAS. DES KAI NIWSE http://www.youtube.com/watch?v=eeNJLNVY4I0 MPAFOS 11 ALCOOL 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. δεν ξερω αν βοηθαει αλλα θα πω πως βρεθηκα σε αυτην την σελιδα.καπνιζα ενα ωραιοτατο μπαφακι ξεκινωντας να διαβαζω αποψεις περι αποκρεων.δεν μου αρεσουν καθολου και σημερα δεν βγηκα γιατι δεν γουσταρα ολο αυτο που γινεται.η γιορτη του κιτς.και αυτη η επιτακτικοτητα να περασεις καλα επειδη εισαι ντυμενος και να πιεις τον κωλο σου επειδη ειναι αποκριες.τεσπα.

    και ετσι οπως λοιπον καπνιζα αυτο το νοστιμοτατο τσιγαρακι αναρωτηθηκα ολο αυτο που εγινε σημερα. δουλευα 10 ωρες, ειχα σκεφτει μηπως βγω, σχολασα, τελικα βαρεθηκα να βγω και ειπα ας κατσω σπιτι, θα διαβασω λιγο για το μεταπτυχιακο μου, θα δω καμια ταινια και θα κοιμηθω.κλαιν. και καθως αραζα και δεν ειχα κανει τιποτα απο τα παραπανω ακομα, ειπα δεν στριβω ενα?? και καθως λοιπον το καπνιζα οπως λεω παραπανω, σκεφτομουνα ολα αυτα. και λεω: ρε φιλε μολις εχασες μια μπορει και ωραια βραδυα (ποτε δεν θα μαθεις), ουτε διαβασες, ουτε ειδες καμια ταινια. και καθεσαι μεσα και καπνιζεις μπαφο??γιατι??και καπως ετσι εφτασα στην σελιδα σας. σε γενικες γραμμες εχω να πω οτι συμφωνω με τον devlin. αλλα και η εφη καλα τα ειπε. εγω πινω μια στις τοτες. κι ειναι πολλοι σε αυτη την κατηγορια με μενα εδω μεσα και εκει εξω. εφη καλα τα ειπες αλλα ελπιζω να μην εισαι σαν και αυτους που ξενερωνει το κεφαλι μου.καποιοι που ξυπνανε και αναβουν μπαφο αντι τσιγαρο, και αυτοι οι ιδιοι αν δεν το αναψουν μολις σηκωθουν, σιγουρα θα το σκασουν οταν αγχωθουν ή οταν ειναι κουασμενοι και θελουν να χαλαρωσουν.κατα την διαρκεια της μερα εννοω.και αν δεν ειναι ενα την μερα σιγουρα ειναι τουλαχιστον ειναι ενα την εβδομαδα. οπως και να εχει αυτο ειναι υπερβολη και σε εχει παρει η μπαλα. αυτη ειναι η αποψη μου.

    Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν μπαινω καν στον κοπο να σου προβάλω αντεπιχειρηματα. Ειναι αληθεια πωσ καποια απο αυτα που λεσ ειναι αληθεια αλλα επισης λεσ και κατι πιπες αλλο πραμα (πχ νομιμοποιηση). Αρχικα το ιδιο ισχυει και με το αλκοολ δεν ειδα κανεναν να το ποινικοποιει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χασισι ηπιε κι ο Θεος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. POIOS XREIAZETAI OLD HOLBORN GIA MPAFO? MIA XARA GINETAI KAI SKETOS. DEN KSERW AN EINAI TROLL TO ARTHRO.. ALLA AN DEN EINAI STHN KALYTERH EINAI GELOIO KAI O KEIMENOGRAFOS EXEI PLHRH AGNOIA KAI EINAI TERMA KOMPLEKSIKOS KAI PARAPLHROFORHMENOS. EAN EPROKEITO GIA TROLL FILIA MWRA MOY!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. έχω διαβάσει όλο σου το κείμενο και μερικές από τις απαντήσεις (δεν θεώρησα ότι χρειάζεται όλες)

    το έχεις ψάξει λιγάκι ... ο από πάνω που λέει πως έχεις άγνοια είναι λάθος !! αλλά φίλε δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα ...

    ΕΑΝ σε πολλά σημεία που γράφεις "μπάφος" έγραφες κάνναβη θα ερχόμασταν σε αντίθεση ... μα στο ξανά λέω δεν είναι όλα τόσο πολύ απλά ... ευτυχισμένο το 2014 ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συμφωνώ με αυτά που λες και κατακρίνω όσο δεν πάει τον μπάφο και κάθε είδους αυτοκαταστροφική ενέργεια,απλά με το να βρίζεις δεν καταφέρνεις κάτι.Κατάλαβε πως οι άνθρωποι που κάνουν χρήση τέτοιων ουσιών αντιμετωπίζουν προβλήματα ψυχολογικής φύσεως και όσο και αν τους βρίσεις δεν θα καταφέρεις κάτι..Anyway πάντως έχεις δίκιο,και μακάρι να ανοίξουν τα μάτια ορισμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Gelaw mono me to post. xrisimopoieis kapia facts (opws oti se autin tin genia osoi pinoun einai exsarxeia kai xalane ta leuta ton goniwn tous klp)
    epidei fenete oti eisai kathisterimenos katestramenos 30aris apo alli epoxi pigene se parakalw kai psofa se kamia gonia koulouriasmenos kai skeptomenos ti wrea xronia perases prin 1 dekaetia, pou bgikes na kaneis ton kriti. sou xalane kai tin aisthitiki sou me tin parousia tous e? stin plati sou irthan na tin pioune??? Psofa kolozwo , i zwh mou einai i zwh mou kai tin kanw oti kavlarw malaka kai egw kai opoios allos . esi den eisai tipota allo para ena apolifadi allis epoxis pou katastrafike stin poreia tis zwhs tou.. alloios den tha eixes blog pou tha egrafe teteies MA LA KIES. eimai sigouros oti ESI kai i parea sou itan mpafoparees pou spasate (i apla esi espases) otan ekopses to xorto gt sou eixe dimiourgisei megala psixologika... fenete apo ta apotelesmata ta simerina... KATHISTERA . aprosopos magkas meso pc. eisai oti krazeis kolozwo!!!! kai min perimeneis reply... den prokeite na xsanampw sto katestrameno sou blog . elpizw stin zwh sou na deis kapia fasi to fws kai oxi to skotos pou eisai mesa twra. ainte to skaw stin igeia sou kai stin genia sou pou mas didaxse tosa kala alla kai tosa kala!!! MALAKA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. PANW TO KRATOS KATW O MPAFOS.TA KATW PANW SIKONEI...MPAFIARIDES VLAKES MASONOI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λυπαμαι που δεν εχω λογαριασμο ωστε να γραψω επωνυμα ομως παρόλα ταυτα θα ελεγα οτι η ινδική κάνναβις είναι ένα απο τα αποδεδειγμένα οφέλιμα βότανα. Είτε το πίνεις στριμμένο, είτε το πίνεις βρασμένο, είτε μαγειρεμένο, μόνο για καλό είναι.
    Οπως όμως όλα έχει φίλους και εχθρούς. Και επειδή ή οικονομία πίσω από κάθε πράγμα είναι και ο βασικός παράγοντας κίνησης.... οφελεί πολλούς το να παραμείνει στο παρεμπόριο, διότι έτσι θα ελέγχουν καλύτερα τα κέρδη τους. Θα το προτιμούσα ελέυθερο και γνήσιο.... χωρίς αλβανικά φυτοφάρμακα και άλλες μ..κιες.
    Το πίνω γιατι το γουστάρω εδω και 30 χρόνια, άλλοτε περισσότερο άλλοτε λιγότερο αναλογα με τα κέφια μου και τις ορέξεις μου. Το μόνο του κακό είναι που έχω αδυναμία στα γλυκά. Ολα τα άλλα είναι ψιλομ...κιες που λενε για ανακύκλωση. Διαβάστε λιγάκι επι του θέματος και μετα αποκτείστε αποψη.
    Καλη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και κωμικό και ενδιαφέρον άρθρο μπορώ να πω (και ας μην συμφωνώ πολύ σε όλα που λες μου δίνει κάτι να αναθεωρήσω στις απόψεις μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. kalispera.me to olo thema hortou asholoume 3+hronia se afton ton kero afto pou eho katalavi ine oti to horto oute se ethizi oute sou gamai tin igia opos to parousiazis parapano.....
    gia to olo thema τετραϋδροκανναβινόλη anikse ta matia sou kai diavase...kai ohi mono stin othoni tou ipologisti sou iparhoun kai ta vivlia. paralila tha borousa na simfoniso se pola apo afta pou grafis an den ta egrafes me tetion tropo opou o anagnostis (pou pini)anarotetiete an esi ton les BLAKA epidi pini kana tsigaro i ton les braka epidi den simfoni me tis apopsis sou.episis min ksehnas oti iparhi kai to pure tsigaro pou den ine me kapno ala mono me horto opou apo epistimonikis kai iatrikis plevras den se ethizi dioti den iparhi ethistiki ousia se afto ara katariptete to olo thema ethismou stin nikotini.......kane tin erevna sou kai meta skorpise ton karkino sou pantou....akoma gia to thema pisas logo tou tsigarou (opou i pisa proerhete apo ta hartakia kai ohi apo ton kapno i to horto)mporis na dokimasis kai ena bong opou i pisa ine se shedon midamina epipeda kai parallila logo tou nerou psihete o kapnos ala kai katakratoude varea somatidia kai ales ousies mesa sto nero .ara den kataligoun sta pnevmonia sou....

    Filika panta kai kali sinehia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Well,paw deftera gimnasiou kai bgazw 19-20 para jekinisa to kapnisma persi,15/02 alla den to "katebaza" den ekana polla tsigara apo martio mexri septembrio ekana peripou 4-5 paketa..septembrio arxisa na to pernw mesa..Breuika edw pera gt epsaxna pws na kaliergisw xorto.Nai opia kai na nai h gnwmi s gia afto ua huela na tin akousw.oli m h parea kapnizei kai oloi ueloume na kanoume mpafo.
    To na mas brizeis agapite m dn prokeite na mas allajei gnwmi.Se KAMIA gamimeni periptwsi.
    Simfwnw se merika uemata mazi sou elaxista fysika.
    Tin gnwmi mou gia to xorto den tin allazw.
    H aliueia einai pws otan to jekinisa den to edeixna..hmastan mia parea..egw h matina h eleni h elena h xristina(emena me lene eleni,3 elenes eixe h parea)htan metaji mas..Meta epektauike...tespa gia n mn polilogo...to mpafo teleio kai lege oti ues��
    -eleni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. FOUNTA KOKA PREZA ALKOOL VLAKA KOBLEXIKEEE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 1on.Οποιος ξερει κανει σκετο,οπως εγω.Τελειως διαφορετικη μαστουρα
    2ον.Οχι δν θα σε κανει ποιο εξυπνο, αν εισαι στοκος.Αλλα αν εχεις διαφορα μεσα σου,πιστεψε με μπορεις να κανεις ωραιοτατη αυτο-ψυχαναληση.Οσο για το IQ http://metro.co.uk/2016/01/12/cannabis-doesnt-lower-iq-or-school-grades-but-smoking-tobacco-does-5617875/
    3on.Δικαιο
    4ον.Δικαιο (επιστρεφω στο 1ον)
    5ον.ΟΛΑ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ.Απο Κανναβη μεχρι Ηρωινη
    6ον.<>δν εχω σχολιο.εισαι βλακας
    7ον.Το φαινομενο αυτο υπαρχει δυστυχως, αλλα οχι σε ολες τις παρεες.
    Και ενα αποσπασμα Απο το βιβλιο του μπωντλαιρ,για το κρασι το χασισ και το οπιο.
    Δεν είναι λογικό να σκεφτούμε ότι οι άνθρωποι που δεν πίνουν ποτέ κρασί, από αφέλεια είτε από σύστημα, είναι βλάκες ή υποκριτές; Βλάκες, δηλαδή άνθρωποι που δεν γνωρίζουν ούτε την ανθρωπότητα, ούτε την φύση, καλλιτέχνες που απωθούν τα παραδοσιακά μέσα της τέχνης, εργάτες που βλαστημούν τα μηχανήματα.-Υποκριτές.Ένας άνθρωπος που πίνει μόνο νερό, έχει κάποιο μυστικό να κρύψει από τους όμοιούς του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. sou gamao oti agapas palio koblexike ellinara agramate
    pou krineis kati gia to opio den exeis diavasei tipota klase m ton poutso tra k pao na pio ena PURE to opio kanei poli kalo k stn ugeia m kai sta nevra m gia na min derno bastarda san esena p stirizoun tin gnomi tous se pseftika epixirimata k to xirotero apolla exoun apo piso tous 30 allous malakes pou simfonoun! ta filia mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. εβιβα πουτανας γιε!! Απ τα Ζωνιανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xeretismata ston Antoni aderfo tou Tasou tou sixoremenou...imastan filarakia palia sta zoniana..eviva

      Διαγραφή
  38. Μα καλα, εισαι τελειως μαλακας ρε μεγαλε? Μηπως εισαι στρηπου και δε το λες μη παρεξηγησουμε τη τρυποκωλο σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. παιδια, ο τυπος ειναι φυτο, δεν υπαρχει....αντε βρε μαλακα δες αν η μανα σου σου εφτιαξε αυγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. de ksero ti malakies lene aftoi apo pano...ego pino astamatita edo kai 15 xronia...kai tora eimai 30...eimai pantremenos me duo agorakia...telos panton...h founta gia mena einai oti kalitero uparxu...ante eviva mas😎🍀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αδερφέ καταρχάς είσαι ένα κομπλεξικο αρχίδι που δεν έχει δοκιμάσει ποτέ του φουντα οπότε βουλωνε και κατά δεύτερον αν είχες δοκιμάσει και εισουν χρήστης θα ήξερες πολύ καλα ότι η φουντα είναι εθιστική και καταστρέφει τους αδυναμους και τους ανηδεους σαν και εσένα γιαυτό πάνε δοκίμασε πρώτα πριν κρίνεις κάτι ζώο

    ΑπάντησηΔιαγραφή